TÄND DINA VITA LJUS, SANKTA LUCIA

Nu måste jag göra litet reklam. Idag är sista dagen att rösta på Brages lucia och jag tycker att du, om du inte redan gjort det, ska ta och rösta på kandidat nummer sju; allra bästaste och finaste Ella!

För att rösta på henne skickar du 5E brage 7 till nummer 17240 (kostar 5 €).

Och om du vill lära känna henne litet först kan du ju kolla in hennes blogg HÄR.

 

Nu ska jag sticka iväg till Beni och spendera resten av kvällen i soffan med film. Det har jag all rätt till, för resten av dagen har jag spenderat med skolarbete från morgon till kväll, med en kort paus för Filippinerna-bön.

 

2010-11-30 @ 18:18:30 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ella

Nåmen taack söta Julia för reklamen! ;) Så glad jag blir ;)

2010-12-01 @ 10:44:00
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback