SINGING IN THE RAIN/UMBRELLA

Har jag nångång sagt att jag gillar Glee? ;) Kollade just senaste avsnittet and totally fell in love with deras mash-up av Umbrella/Singing in the rain. Jag gillar nästan alla deras låtar för de har så najs stämmor på allting. I den här är det speciellt en stämma på ett litet kort ställe som får mitt hjärta att smälta helt!
Och dessutom är ju koreografin och videon väldigt snygg också.

 

Så måste jag få ge er några Brittany-citat också. Kanske det bara är jag som fattar hur otroligt korkat rolig hon är men anyway:

 

Brittany: Mr. Schu taught me the second half of the alphabet. I stopped after M and N. I thought they sounded too similar and got frustrated.

 

Sue [on a piece of broccoli]: When I showed this to Brittany, she whimpered and thought I cut down a small tree where a family of gummy people lived.

2010-11-21 @ 17:35:37 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback