LEAD ME OUT ON THE GROUND I`VE NEVER WALKED ON, ONLY TO RELY ON YOU ALONE

Tjohej. Jag är sådär konstigt rastlös-trött-på G. Dagen har först bestått av skola och sen förlovningsfest i Kvevlax för finaste Elin och Andreas, team-par nummer två! Jag blir alltid konstigt rastlös på stora kalas och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen men det blev trots allt en riktigt trevlig kväll! Avslutade med att cruisa runt i stan en stund med Jonas och lyssna på TEQUILAAAA!

 

Roligare än såhär blir det typ inte.

 

Nu borde jag antingen göra nånting vettigt av min rastlöshet eller så helt enkelt bara gå och sova. Gissar på att jag inte kommer att lyckas med något av de ovannämnda alternativen.
2010-11-14 @ 00:39:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback