IS THIS WHERE I END OR IS THIS WHERE WE BEGIN?

Åååh. Jag är så fruktansvärt trött men ändå alltför rastlös för att orka spendera hela kvällen hemma i lägenheten! What to do, what to do?

Har spenderat hela dagen i Sion med förberedelser för morgondagens välgörenhetsmiddag. Har blåsor på fingrarna av allt grönsakshackande och jag stinker vitlök. Där halv femtiden satt jag mig ner med Mathias och filosoferade några minuter och konstaterade då att det var första gången jag satt sedan frukosten. Mina fötter har nu gett upp helt och vägrar att röra i golvet mer idag. Och att man borde fylla sin mage med nånting blev totalt bortglömt tills jag kom hem där halvsex-tiden.

Men fy vad kul det var ändå. Allt blir kul när man har roliga människor med sig, och när jag en gång börjat på med nånting glömmer jag bort det mesta av omvärlden.
2010-11-06 @ 17:12:45 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback