IF I`M CRYING NOW DON`T LISTEN TO IT, IT`S ONLY MY HEART, ONLY MY HEART.

Inatt, eller okej-imorse för jag somnade inte före sextiden, drömde jag om den här klänningen. Den finns på HM och jag har provat den. Jag är litet smygkär i den. Men, en av nackdelarna med att sticka till Filippinerna över jul och nyår är att man missar alla fester och ursäkter att klä upp sig i knallröda klänningar.

Jag håller på att bli sjuk på nytt. Snörvlar, hostar och har svårt att svälja. Är litet rädd för att bli riktigt sjuk igen eftersom det blev tal om att operera bort tonsillerna redan förra gången. Orka slösa bort en massa tid på sjukhus liksom. Men så länge jag är feberfri, vilket jag verkar vara än så länge, är jag glad och nöjd.

Jag blir mer rastlös av att vara i Närpes och göra ingenting än av att vara i Vasa. Egentligen borde jag skriva klart min hemtent men det enda jag fått gjort idag är att mysa med Ruska och smått planera kvällens cell.

Har kommit fram till att jag nog kommer att bli en creepy old catlady om jag fortsätter såhär. Ruska and me against the world.

2010-11-15 @ 14:06:21 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ella

Oj, megasnygg klänning, nästan så att jag blev lite kär i den också.. Vet du om den finns i blått? :D

2010-11-15 @ 20:47:49
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback