AND THROUGH IT ALL, I GRAVITATE TO YOU

Har fortsatt gårkvällens analyser och funderingar och kommit fram till en hel del sanningar om mig själv.
Ibland blir det för mycket analyserande men att analysera sig själv och sitt beteende kan vara ytterst nyttigt också. Jag gillar att vrida och vända på saker, fenomen, tankar, känslor och funderingar. Att se saker och ting ur alla synvinklar.

Sitter och väntar på att Felicia ska anlända (hon ska sova hos mig inatt) och sen ska jag sticka iväg till skolan på föreläsning. Ungdomars psykiska hälsa, ikväll och imorgon. Ska dock försöka sluta litet tidigare ikväll så jag slipper iväg på SuperFridayChurch en sväng. Evigheter sen jag hunnit vara där och träffa alla fina människor!
2010-11-12 @ 15:42:58 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

sv; (:

Alltså Julia du e no så jätte bra tu! <3

2010-11-13 @ 10:24:39
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback