AND I DON`T WANNA HEAR THE SOUND OF LOSING WHAT I NEVER FOUND

 

En finfin låt.

 

Vill man hitta ny fin musik lönar det sig att kolla upp allt som spelas i diverse serier.

 

Har fastnat helt i Vampire Diaries nu när jag varit sjuk. Har hunnit se det mesta som existerar ren, bara några avsnitt kvar. Knäppt hur man kan bli så inne i nånting man från början tycker är mest fjantigt.

 

Men nåja, det har iallafall hållit mig hemma och lugnt nerbäddad i soffan. Lovade egentligen läkaren att jag skulle stanna hemma och ta det lugnt hela helgen men jaa... Vi har egentligen teamhelg på en villa i Oxkangar med Filippinerna-gänget. Skulle verkligen inte vilja missa det.

 

Men. Jag är verkligen inte i skick ännu... Kanske jag kan ta mig ut dit en sväng imorgon, men att spendera hela helgen ute på en villa där det inte finns ström(=ingen VÄRME förutom öppna spisen) är kanske inte smartaste just nu.

2010-11-19 @ 10:13:12 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback