WE´RE NOT ASHAMED, WE´RE NOT ASHAMED OF YOU JESUS

Moderskapspenningar och pappamånader är inte riktigt tillräckligt intressant för att hålla min koncentration särskilt länge. Istället lyssnar jag på denhär. Happy happy joy joy.

 

 

 

Idag bröt jag min godisstrejk för andra gången sedan februari. Första gången var i misstag när IB bjöd på salmiakpastiller och jag inte ens reagerade på att det var godis. Vilken miss! Men det var ju bara en endaste liten salmiakruta. Idag var det mer med flit. Jag fick ultralågt blodsocker på jobbet och när E erbjöd choklad var det bara att tacka och ta emot. Men jag hade så lågt så jag inte ens kunde njuta av chokladen, det var bara att trycka den i sig och sen vänta på att må bättre. Så kan det gå.

Men godisstrejken fortsätter nog på obestämd tid. Jag saknar konstigt nog inte godis särskilt mycket alls.

2010-05-26 @ 20:24:55 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback