I´M SICK OF GOOD INTENTIONS, HOW THEY ALWAYS TEND TO DROWN

Idag har varit en riktigt trevlig dag. Sol gör allt så mycket roligare. Mitt största trauma just nu är att M är borta och jag spenderar lunchpauserna ensam med A, who totally freaks me out! :S Men jag överlever. Jag låtsas att jag är osynlig så går det nog bra.

Håller just nu på och skriver det sista på familjepolitiks-arbetet. Ska bara försöka förklara vad pappamånaden innebär så ska jag skicka in det sen. I och med det är jag officiellt klar med den här terminens skolarbeten. Hurra för det!

Så då är det bara att börja på med de två sommarkurs-uppsatserna som jag borde ha inskickade innan vi sticker iväg på team ;P

Plupp.
2010-05-31 @ 21:02:48 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Nea

Ja förstår exakt va du menar me "freaks me out". Been there done that :S

2010-06-01 @ 08:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback