HOLD ON, `CAUSE FREAKING OUT IS REALLY OVERRATED




Är helt slut. Första dagen på jobbet idag. Inte alls särskilt tungt men det tar på att vara ute i solen och blåsten en hel dag även om det är skönt också.

Har litet för mycket att tänka på just nu känns det som. Måste ta en sak i taget; just nu är det att få ihop ett band som kan spela i Jeppis på fredag, och välja ut vilka låtar vi ska spela.

Sen har jag två tenter den här veckan också, som jag borde hinna skriva och plugga på samtidigt som jag jobbar heltid.

Plus att jag borde fixa en intervju till Activate ännu ikväll.

Och fundera över onsdagens tjejsamling.

Borde också ta reda på hur jag ska ta mig till stan på torsdag. Skulle egentligen behöva en bil över helgen.

Nåja. Det fixar sig.


Vilken glädje med 10/10 Mbit internet förresten!

Nu måste jag iväg till affären så jag får någon lunch imorgon.
2010-05-03 @ 18:55:04 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ann

Julia, vi måst spender na tid ilaag nu all medan du e häim :) Om du kan kliem in åss :) <3

2010-05-03 @ 19:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback