TAKE HOLD, DON´T GIVE UP, YOU GOTTA MAKE THE BEST OF WHAT YOU`VE GOT, GIVE IT ALL YOUR BEST SHOT.

Det blir att jobba en vecka till trots allt. Jag menar, extra pengar i fickan under sommaren tackar man ju inte nej till, även om jag håller på att bli knäpp i Närpes. Är iallafall sådär officiellt hemflyttad till Vasa nu, och får vara här över helgen och "vila upp mig" (yeah right, får se hur det blir med det, har alltför mycket program..), så nog ska jag väl klara en sista närpesvecka då också. Får ju jobba tillsammans med syster nu, allt blir så mycket roligare då.

Jag skulle på ungdomarnas våravslutning i Sion ikväll. Men med en energinivå på under noll och en mysig lägenhet jag inte spenderat tid med på alltför länge blev det att stanna hemma i soffan. Även om jag saknar ungdomarna våra fruktansvärt mycket, det är alltför länge sedan jag hunnit träffa dem..

Men nu ska jag fixa ihop chili con carne åt mig, plocka fram min colaburk ur kylen och kolla litet NCIS. Eller kanske fortsätta på min alltför spännande bok.
2010-05-28 @ 20:48:53 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback