YES, I DO THINK OF YOU

Igår var jag så trött att jag gick och sova klockan tio och började gråta när jag inte kunde hitta min telefon. Idag är jag så trött så att..jaa... jag finner inga ord.
Hade tänkt åka med på ungdomarnas våravslutning nere på strandhem ikväll med jag varken orkar eller hinner.

Istället ska jag:
-svara på hundra mejl
-försöka få tag i lovsångsteamet och bestämma något angående augusti. Inte det lättaste.
-skriva ett femsidors arbete om familjepolitiska förmåner och inkomstöverföringar.
-plugga på morgondagens tent. Som tur är pluggade jag ju en hel del förra veckan också.
-betala räkningar och hoppas på att jag har pengar på kontot.
-packa så att jag kan börja flytta redan imorgon när jag åker in till stan för tenten.

Helst av allt skulle jag nog bara krypa ihop under täcket och fortsätta mitt Robert Jordan-maraton med att läsa The great hunt.
2010-05-26 @ 18:13:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback