GOING HOME

Nu har jag packat ner halva lägenheten i två stora väskor. Har ju inga grejer alls i Närpes så en stor del av garderoben fick nog följa med. Men, jag kommer tillbaka till stan över helgen så då får jag ju plocka med mig allt jag glömt.

Får se hur jag klarar av att bo hemma en månad. Det brukar vara både nyttigt och avslappnande men också ganska tungt och påfrestande. Men det ska säkert gå bra. Det blir några helger i Vasa, en helg i Ekenäs och säkert nån helg i Närpes också.

Sitter och väntar på skjutsen och funderar på hur mycket jag glömt att packa ner. Känns inte helt hundra att lämna lägenheten. Det är nog det här som är hemma på riktigt. Det är ju här man har sitt liv.

Nåja. Off we go!
2010-05-02 @ 19:11:11 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback