I SEE YOUR TRUE COLOURS, THAT`S WHY I LOVE YOU

JA, idag har det varit en betydligt bättre dag än igår, även om det varit überstressigt. På jobbet har det varit kokhett, vilket resulterat i att jag bränt mina axlar. Men jag klagar inte, det är ljuvligt med sommarvärme redan i maj.

Har haft cellsamling med tjejerna ikväll. Det blev picnic utanför missionshuset i Övermark. En massa mat, bön, intressanta diskussioner, flippande och till sist "operation sprida glädje i övermark genom att vinka åt alla förbipasserande". Jag blir alltid på så bra humör av att träffa dem! <3

Dessutom har jag hunnit snurra några varv i Näsby med Ika och Malin, kasta i en tvättmaskin och städa upp rummet en aning. Nu har jag bara duschen och tentläsningen kvar. Imorgon blir det Vasa efter jobbet, ska skriva tent och förhoppningsvis hinna slappa en stund i lägenheten också. Och hämta litet sommarkläder.

2010-05-19 @ 22:18:01 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback