IF I RUN TO YOU, WILL YOU HOLD ME IN YOUR ARMS FOREVERMORE?


ÅÅÅÅH. Jag tycker INTE om att bo hemma hos mami och papi. Jag blir stressad. Allt är kaos, jag har inte mina saker här och jag kan inte slappna av. Just nu finns alla mina kläder utspridda över sängen, resväskan, en platspåse och garderoben. Inget blir nånsin tvättat och alla sommarkläder jag skulle behöva nu har jag kvar i Vasa. Väntar verkligen på att de här två återstående veckorna ska gå så att jag får flytta HEM till Vasa igen.

Just nu känns det som att jag skulle kunna gråta en stund för att allt känns så kaotiskt. Har cell i övermark imorgon och jag har inget planerat än. Har tent på torsdag som jag inte börjat plugga på än. Jag försöker planera och organisera mitt liv men det funkar liksom inte. Skulle helst bara stänga av hjärnan en stund. Jag är trött överallt. Det har varit en väldigt intensiv månad.

Sori för nedstämt inlägg.
2010-05-18 @ 22:19:49 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

bättre da i da?

2010-05-19 @ 18:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback