I`VE MADE A MESS OF ME, I WANT TO GET BACK THE REST OF ME

Ojdå. Jag skulle ta en powernap och råkade sova två timmar. Nåja, jag är ändå så trött så jag kommer knappast att ha några problem med att sova inatt. Ska bara gå i duschen och sen ska jag återvända till sängen.

Men först måste jag berätta om mitt lördags-dilemma. Jag är bjuden på fyra olika fester på lördag. Två examensfester, en examens/avskedsfest och en vassorfest. En i Närpes, en i Nykarleby och två i Vasa. HUR GÖRA!?!

För övrigt stavas min tillvaro mest "Jobb", bokserien "The wheel of time" och ett "borde" i form av familjepolitik-arbete. Och "kaos" när det kommer till min omgivning. I´m a slob, I know. Men den här bilden kan jag bjuda på, för jag kan ärligt säga att det aldrig ser ut så här hemma hos mig. Det är bara när jag bor här (dvs. bor i en kappsäck) som det börjar se ut så här. Kanske jag borde ta mig själv i kragen och städa litet innan jag går och sova ikväll ;)



2010-05-24 @ 20:58:31 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback