DID YOU RISE THE SUN FOR ME OR PAINT A MILLION STARS THAT I MIGHT KNOW YOUR MAJESTY?

Kom precis hem från Jeppis. Det blev en lång kväll. Och en lång dag också för den delen. Tänker inte räkna upp allt som hänt. Dagens höjdpunkt var iallafall hemresan. Skönt att flippa litet ibland. Vi konstaterade att Jonas är unik, lila och orange, att Jode är stabil och grön, att Mathias är vit och oskyldig och att jag är röd, som tydligen står för djup och äkta. Det låter ju bra. Fy vad härligt knäppa vänner jag har! ;)

Nu är jag dock helt dödstrött. Misstänker att jag kommer att sova bort halva dagen imorgon, om jag nu inte vaknar halv nio bara av vana. Ska bli skönt med en helt ledig dag. Har en hel del att ta igen.

Hoppas ni har det fint! Hörs imorgon!
2010-05-08 @ 00:53:50 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback