WELL, YOU MET ME AT AN INTERESTING TIME

jag och de senaste dagarnas outfit i den smutsiga hisspegeln :P


Jag mår BLÖRK. Om man blir såhär krapula av att bara dricka vatten och limsa, tänk då hur det måste vara för dem som kör på de starkare alternativen!?!

Har sovit hela eftermiddagen och nu borde jag gå och spendera mina sista pengar på litet mat så jag överlever dagen och den kommande veckan.

Min hals kliar, rosslar och lider av konstant vätskebrist. Har en känsla av att jag ropat och sjungit litet för mycket de två senaste dagarna.

"JA HA ITT JOORT NAAA!"

Tänkte fara på FKF-s körkonsert i Sion med Elin ikväll. Får se hur det går. Just nu är det en bravad bara att stiga upp ur sängen, även om jag inte har tålamod att ligga och slöa hela tiden heller.

Urk. Har sociologi att skriva ännu ikväll också.
2010-03-27 @ 15:39:18 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback