OH, I WANT TO TURN UP THE RADIATION, OH, I WANT TO GLOW IN THE DARK


Hej hopp.

Någon 9-16-dag blev det inte. Jag hade kollat fel. Eftermiddagsföreläsningen har vi först imorgon. Onödigt.

Men årets första socialpolitik-kurs har vi iallafall påbörjat idag. Socialpolitiska modeller i förändring. Roligt och intressant om jag får säga min åsikt. Hann dessutom med en långlunch tillsammans med Hanna och Ida.
Övrigt jag gjort idag är typ...att sova. Somnade nästan genast jag kom hem, tror jag har viss sömnbrist efter helgen.

Nu ska jag försöka få litet mat i magen och sen blir det bandövning klockan 18.

Och jag har vårkänslor idag. Nästan sådär riktigt på riktigt. Det var så vårigt och skönt där ute.
2010-03-08 @ 15:50:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback