SUMMER CHALLENGE 2009 VS SUMMER CHALLENGE 2010

Woho. Jag är levande och vaken och solen lyser.

Har spenderat morgonens första tre timmar på Summer Challenge- och ledardagsplanering. Sen har jag också hunnit med en riktigt trevlig lunch i saluhallen tillsammans med pappa.

Nu är jag mer motiverad för sommaren än på länge och har precis hämtat ner ansökningshandlingarna. Borde väl nog skicka in (eller, överräcka, snarare) mina papper jag också kanske, även om allt är ganska spikat och klart ren. Kroatien och Bosnien, here we come!

Började kolla igenom bilder från förra sommare. Så här kommer litet inspiration! Kom med du också i sommar vetja! (Bilderna är tagna av Elin Hjortman)










'

 


 

 


2010-03-30 @ 14:01:57 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback