BILDER, BILDER, MERA BILDER

Är så sjuuuukt hungrig men det finns liksom ingen mat i huset. What to do?

Det blev ingen silliz för min del. Jag behöver en andningspaus nu. Kanske jag eventuellt tar mig till Ollis en sväng på eftermiddagen ännu, vi får se. Men just nu behöver jag bara få sitta för mig själv och andas litet.

Jag har en kattröv i tjock svart tusch ritad på min underarm och en stor fläck på lakanet där jag haft armen inatt. Tack för den Ivar. Får hoppas den går bort med tvål och vatten, annars får jag gå runt i långärmat en längre tid.

Nåja. Här kommer några bilder från gårkvällen. Förfesten var vild. Tror aldrig jag varit nånstans där man tryckt in så mycket folk på ett så litet utrymme förr. På Fontana hände däremot inte så mycket. Satt nere på El Gringo och lyssnade på ett band och sen blev det hesemat och hemfärd. Skönt med en relativt tidig kväll (nåja, klockan var väl kring två när vi gick hem).

Elin, Kristin och Tom

Ivar och Markus. Knasbållar.

"JA HA ITT JORT NAAA!!"


<3

Fridell

 

å Ivar ska allti föstyör! :P

Emilia

jag och bästaste Totten

 

Cila och Kristin
2010-03-27 @ 10:57:33 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback