LIKE SUNLIGHT IN THE WINTERCOLD



Full rulle hela tiden. Idag åkte jag till skolan en timme för tidigt i misstag. Men det gjorde Alina också så vi fick oss litet morgonfika och en pratstund. Sen har jag hunnit med föreläsning, pluggande och ännu mera pluggande, en helknasig, lång och produktiv bandövning med fiilisen på topp, och nu har jag också äntligen fått en artikel skriven till TA:s hemsida under tiden som jag käkat mannagrynsgröt.

Borde hinna med en sista artikelrecension ännu ikväll plus att jag hade tänkt hinna träna. Alltid bra att spara det tills mitt i natten liksom.

Elin ringde och tyckte jag skulle följa med henne och pojkarna till Ollis. Skulle ha varit sjukt kul men jag har nog alltför mycket att göra.. :/

Imorgon kommer Tove hit! Jippijeijj! Tills dess borde jag försöka hinna få mitt liv och min närmiljö under kontroll ;P

Trött men glad. Life is good!
2010-03-24 @ 21:48:37 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback