BUT YOU HAVEN´T LOST ME YET, I´LL SING UNTIL MY HEART CAVES IN, NO YOU HAVEN´T LOST ME

klänning från H&M...

...och jacka från Monki (köpt från loppis för några veckor sedan)


Har inhandlat min bröllopsutstyrsel tills helgen. En del av den iallafall.
Behöver ännu ett par snygga mönstrade leggnings eller strumpbyxor. Och ett snyggt nagellack. Och en locktång för att kunna fixa en frisyr. Synd bara att man ska sitta i bil 5 timmar precis innan bröllopet.

Hmm. Har inte funderat det minsta på morgondagens predikan ännu. Misstänker jag får tänka på det inatt.

Jag har gjort ingenting i två dagar nu. Eller, jag har ju städat å tvättat och handlat och sånt. Men inte så mycket vettigt. Läst och kollat serier.

Och jag har huvudvärk mest hela tiden.
2010-03-02 @ 22:01:42 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback