THERE IS A TIME TO BE LOST, AND A TIME TO BE FOUND


Kom hem litet tidigare än beräknat, tog skjuts med Jode som också skulle hem. Blev smått stressad över allt som lämnade att hänga i luften när jag åkte iväg mitt i allt.

Det har varit två otroligt intressanta dagar. Otroligt intressanta diskussioner om församlingen, förändring och förnyelse. Men man känner sig nog väldigt liten och rätt så malplacerad bland alla pastorer och ledare. Men väldigt intressant som sagt. Blir alltid utmanad att börja tänka och drömma större när man lyssnar på människor som är äldre och som gått längre och varit med om mer än man själv gjort. Inspirerande som bara den.

(Och jag undrar hur länge det kommer att ta, hur gammal jag ska vara, för att bli någon annan än "Lilians lilla tös" i dom här sammanhangen.)

Ikväll ska jag ta tag i alla smågrejer som lämnat på hälft och försöka få undan sånt, så att jag sen kan fokusera helt och fullt på skolan imorgon. Har tre arbeten jag bestämt att jag måste få undan innan den här veckan är slut, annars blir det aldrig gjort.
2010-03-17 @ 18:36:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback