SO SHOW ME SOMETHING BEAUTIFUL, PLEASE


CHANGE OF PLANS. For till skolan imorse och satt halva föreläsningen. Sen ringde Jullan och undrade om jag skulle komma med till Österhankmo på fortbildningdagar (för ledare inom pingstförsamlingarna). -När börjar det då? -Nå, egentligen NU men jag åker iväg om två timmar. -Okej, I´m in.

Så nu har jag panikpackat och duschat på en halvtimme.

Är tillbaka torsdag eftermiddag.

(Mitt stora dilemma just nu är att bestämma vad jag ska göra på lördag. Åka till seinäjoki-utan bil?-och träffa Nicke och fara på Kevin Max-konsert, eller åka hem till Närpes och fara till Logen och träffa folk och lyssna på Jocki som ska spela där med Taklax Tennessee. Beslutsångest.)
2010-03-16 @ 12:38:29 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback