THE WIND AND THE CLOUDS AND THE BLUE IN THE SKY, THE SUN AND THE MOON AND THE STARS SO HIGH, THAT´S WHAT DRAWS ME TO YOU


 

 

Oj vilket bra humör jag är på idag. Började dagen med socialpolitiska modeller-föreläsning samt lunch tillsammans med Alina. Blir alltid lika glad av att träffa henne <3

Nu ska jag vara flitig och fortsätta med veckans sociologiuppgifter och ungdomar&hälsa-arbetet. Och ikväll ska jag ut å ragga med Jullan. <3

Dagens stora dilemma går under namnet PAMPAS NATIONALDAG. Jag är ju som vanligt litet efter och när jag kom från föreläsning hittade jag världens längsta biljettkö i aulan. Ojdå, en pampasbiljett skulle ju vara bra att ha, tänkte jag då. Men orkar Julia ställa sig i kön? Icke sa nicke. Så nu är frågan hur jag ska göra. Ska jag försöka jaga ifatt en biljett på något mystiskt sätt och fira Pampas nationaldag tillsammans med mina Närpes/Åbo-vänner, som jag egentligen lovat, eller ska jag spendera kvällen i Sion och vara med i lovsången, som jag egentligen också lovat? Dubbelbokning, OH YEAH.

Men det skulle vara sjukt kul att vara med på Pampas i år. Jag har inte varit på en enda skol-grej sedan julfesten förra året. Om man inte räknar Åbo-plättfesten i höstas. Jag har liksom inte ens använt min halare ännu i år. Nära på skandal.
2010-03-10 @ 12:20:42 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Alina

tack för dom vänliga orden och right back at you :) puss. Du e fin <3

2010-03-10 @ 17:40:26
URL: http://alinabanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback