REMEMBER WHEN WE´D STAY UP LATE AND WE´D TALK ALL NIGHT IN A DARK ROOM LIT BY THE TV-LIGHT. TROUGH ALL THE HARD TIMES IN MY LIFE, THOSE NIGHTS KEPT ME ALIVE


Sitter och går igenom alla mina gamla bilder och blir alldeles nostalgisk. Min kära vän Jode, som jag i princip känt sedan jag var 14, blir vuxen imorgon; han gifter sig och fyller 23 på samma gång. Nu försöker jag hitta knäppa bilder på honom från back in the days. Söta vad mycket knasigheter man hunnit med under sitt liv. Försöker såhär i sista minuten få ihop en liten hälsning från gamla Närpesgänget. Till min hjälp har jag Pepsi och smörgåsar.

Avfärd mot Karis (där bröllopet äger rum) klockan 8 imorgon tillsammans med Ida, Jakob och Benna. Stannar på hotell över natten och återvänder på söndag nån gång. Ska bli roligt, finns en massa folk jag inte sett på länge som jag ser framemot att få träffa.

Jag saknar att vara 17 år. Att ha ett helt gäng att höra ihop med. Att hitta på knasigheter varenda helg. Att sitta vaken hela nätterna, allt flippande...

Men livet är ju nog bra nu också. Är glad över att ha så många fina minnen.
2010-03-05 @ 20:29:58 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback