ÖH. FÖR TRÖTT FÖR EN RUBRIK.



Hört på kvällens utskottsmöte:

J1: Nej usch, jag fasar för att föda barn!
J2: Nåjaa, du kan ju alltid importera!

Ordet den anonyma personen ifråga sökte var ju förståss adoptera.
Och jag tyckte det var så sjukt kul. (Nästan som rädda barnen! ;P) Nu var det inte lika roligt längre.

Jag var i det där trötthetsstadiet när allting är så sjukt roligt så man knappt kan sluta skratta. Tur att det blev glesare mellan skämten när vi en gång kom igång med föredragningslistan, annars hade jag nog legat under bordet och vridit mig resten av kvällen. Jag blir som en förälskad 14-åring när jag är trött! Eller egentligen inte... det är mer hysteriskt. Jag blir mer som... jag när jag är trött :P

Nåja, på tal om trötthet. Har fått halva ungdom&hälsa-arbetet gjort men jag fattar egentligen noll. Och nu ger jag upp. Ska äta en apelsin och gå och sova. Föreläsning med ultra-svensken 10-16 imorgon. Jag fasar.
2010-03-15 @ 22:42:45 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback