I`VE GOT TO LET GO OF ALL THIS, CAUSE I`M DRAGGING ME DOWN

Förresten så gjorde min besöksstatistik ett litet skutt igår och slog nytt rekord på 101 besökare. Undrar var ni kom ifrån mittiallt, brukar vanligtvis ligga mellan 60 och 80 pers per dag. Ni får ju förstås gärna lämna en kommentar efter er om ni vill? ;)

Har just ventilerat min tankar med Ika en stund. Vilken tur jag har som har nån som förstår hur min knäppa hjärna fungerar. NU uppsatsskrivning. Så det så.

Jag lyssnar fortfarande på The Almost.
2010-03-30 @ 14:29:51 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: iddo

Fjållida här hej. Du är en fin tjej. Jag gillar din blogg och är glad över att jag inte har en dog. Du skriver intressant, kom ihåg det när du blir tant. Dina bilder jag gillar, speciellt på killar. (skämt åsido, jag är upptagen, men vad gör man inte för ett snyggt RIM). tack och förlåt. :D

2010-03-30 @ 20:09:54
URL: http://idaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback