I HAD TO DRAW THE LINE

Sitter i skolan. En tvåtimmars lektion för att lämna in en liten utvärdering. Nej snälla!
Jag får nervproblem. En föreläsare ska prata om det kursen handlar om, inte diskutera om vi fått sommarjobb eller inte. Vi har hållit på med den här kursen i fem månader nu. För ett ynka litet intervjuarbete och en 10-sidors uppsats. Det är skrattretande. Jag känner mig så totalt dumförklarad varenda gång hon berömmer oss för hur duktiga vi är. Vi har ju inte gjort något alls!

Ursäkta, men jag måste ge utlopp för min frustration.

Nåja. Nu off to Tritonia och sen ska jag försöka få Ungdomar&Hälsa-arbetet påbörjat samt läsa litet sociologi. Jag ska vara flitig idag. Så det så.
2010-03-09 @ 14:07:18 Leka Studerande Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

kommenterar flera inlägg samtidigt:D

Yay för vårkänslor! den där grey sången va nice.. fick helt feelis att trumma.. Anyway dina inläggsrubriker e nice:)

2010-03-10 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback