HEJ JAG HETER JULIA OCH JAG ÄR GANSKA TRÅKIG

Tritonia igen. Har fyra artiklar kvar att skriva. En kan jag göra hemma eftersom den finns på nätet men resten måste jag få fixat innan fyra när pappa slutar och ska köra hem mig och min 20 kilos dataväska igen.

Det är studier som gäller för hela slanten nu. Borde egentligen påbörja min och Alinas 10-sidors uppsats om välfärdssystemet i Schweiz också. Den har deadline nästa veckas onsdag. Alltså dagen innan EC. Det är mycket nu.

Försöker pussla ihop listan för konferenskansliet också här mitt i alla vårdvetenskapliga artiklar.

Haha, vad jag är tråkig! Jag ber om ursäkt för allt tråkigt studiesvammlande. Men snart blir det bättre!

I slutet av veckan är det Pampas nationaldag som gäller! Tove kommer hit på torsdag och då blir det prepampas-eftersläpp eller bara annars ut, fredag pampas nationaldag, lördag silliz och på kvällen iväg på FKF-konsert med Elin.
Och nästa vecka är det EC! OH YEAH!

Nu ska jag återgå till vårdvetenskapen!
2010-03-23 @ 12:53:56 Leka Studerande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback