ALL THIS TIME YOU HAVE HAD IT IN YOU, YOU JUST SOMETIMES NEED A PUSH

Kom till mamma....


Klockan är 13.15 och jag har redan fått en skoluppgift fixad idag! Jag känner mig duktig.
Nu är det bara en kursdagbok kvar så har jag ungdomar&politik-kursen ur världen. Problemet är bara att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska skriva den andra om. Google here I come.

Jag kan ju berätta att jag sedan i lördags skräpt min godisstejk. Den innefattar nu alla sötsaker och snacks. Alltså inga kex och kakor, inga efterrätter (fortbildningsdagarna med all god mat och all fika blev en utmaning, likaså utskottsmötet när Jode och Jakob kom in med all choko-baserad fika!), inga chips eller popcorn osv. Utmanande men hittills har det faktist gått bra. Ska fortsätta åtminstone tills påsken och sen får vi se vad som händer.

Annat?


Tack och adjö!
2010-03-18 @ 12:28:49 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Mli

Oj va du va dukti då! =|

Sku itt överlev ja utan alla bullor, kex, glass å dammsugaren!:D

Bara två veckor till! Jeeij!

2010-03-18 @ 13:03:08
URL: http://miliimli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback