I AM NOTHING WITHOUT YOU, ONLY THE DIRT BENEATH YOUR NAILS. MY HEART IS BRUISED AND IT`S BROKEN AND MY SOUL IS VERY FRAIL

bez tytułu

 

Rock beach

Snattade bilder från polyvore

 

Fick en plötslig lust att go totally rock chic. Bara för att jag shoppade några armband här på eftermiddagen. Gick runt och spanade in allt jag ska införskaffa innan vi åker, men någon vidare shopping blev det inte eftersom fpa inte betalt ut nåt studiestöd åt mig än. Hoppas verkligen dom tänkte göra det, annars har jag problem.

Annars har jag lunchat och gått på stan med Jacki (åt alltför mycket, och jag kunde knappt röra mig på en timme efteråt, men det var ju så sjukt gott!) och hunnit göra en hel del research för uppsatsen (och till och med plitat ner några meningar också).

Imorgon sticker vi mot Jeppis klockan 1300. Souncheck och spelning står på schemat. Samma sak på fredag.



 

2010-06-09 @ 20:38:15 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback