IT`S NO ACCIDENT WE`RE HERE TONIGHT, WE ARE ONCE IN A LIFETIME

Jag är litet kär i min jeanskjol.

...och eftersom jag varit duktig nog att glömma min kamera i Sion får ni nöja er med bilder med telefonkamera-kvalitét.


Nu sitter jag ensam hemma i stora huset. Felicia är på äggrund med sina kompisar och lämnar där över natten och mamma och pappa stack iväg till villan. Skönt för mig. Ska spendera kvällen med Jessica och Lina. Det blir tjejkväll här med en massa gott att äta och sen kanske vi tar oss en sväng till Fagerö också om det riktigt vill sig. Första skolavslutningen sen jag själv tog studenten som jag inte jobbar. I´ve got a feeling that tonight´s gonna be a good night! ;) Jag har fått gå runt i finklänning hela dagen och känt mig festlig (men har faktist bara varit på ett enda studentkals) och kvällen får jag spendera med världens finaste tjejer. Som bäddat för succe´!
2010-06-05 @ 17:25:41 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback