KRAKOW, POLEN

Nu befinner vi oss på ett hostel i gamla stan i Krakow, Polen. Och vilken fruktansvärt vacker stad! Fullt med folk överallt, mörkt, varmt och mysigt, hästar med kärror som traskar runt på gågatorn, uteserveringar. Jag blev alldeles kär direkt. Tyvärr är jag så fruktansvärt trött, har sovit ungefär en timme sedan klockan 8 igårmorse, så jag orkar inte gå ut och njuta även om jag jättegärna skulle vilja.

Har haft en bra resa hittills. Speciellt de sista timmarna var sådär passligt mysiga och fridfulla.

Nu har jag precis fått mig en välbehövd dusch och ska ännu försöka få litet ordning på min packning. Avfärd mot Kroatien kl 7 imorgon. Beräknad ankomst kl 21 imorgon.

Hoppas ni har det fint där hemma!

2010-06-29 @ 00:25:41 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback