I GUESS I LET MYSELF BELIEVE THAT THE OUTSIDE MIGHT JUST BLEED IT`S WAY IN

Idag har det varit "shop ´til you drop" som gällt. Har spungit runt på stan hela dagen och nu är jag många eurosar fattigare än vad jag var i morse. Men istället har jag en hel massa snygga kläder (och diverse andra nödvändigheter) att packa ner i min stora kappsäck.

Eftersom min kamera fortfarande befinner sig i Sion blir det dock inga bilder. Telefonkameran gör dem inte rättvisa.

Så mycket annat vettigt har jag inte att säga idag. Imorgon ska jag till sjukhuset och ta blodprov och sen ska jag försöka ta mig själv i kragen och göra nåt åt uppsatsen. På onsdag börjar teamet. Helt sjukt att tiden går så fort.
2010-06-14 @ 23:05:59 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback