DAJTE MI BUREK, SAD!

(=ge mig burek, NU!)

Hmm jag är tydligen inte så bra på att uppdatera. Sorry for that. Det finns så mycket annat att prioritera sen när man har ledig tid. Dessutom slipper jag inte in på nätet med min egen dator heller så..

Whatever. Jag har varit ultratrött nu i tre dagar, speciellt igår. Sådär psykiskt trött så det hjälper inte riktigt att sova heller. Igår efter att jag predikat på vår kvällskonsert bröt jag ihop helt eftersom jag var så trött. Och kvällen innan det slutade med att jag och Lukke satt och gapflabbade åt allt och ingenting, länge sen jag varit så totalflippad. Men livet är trevligt ändå. Underbara människor har jag runtomkring mig iallafall. Och de kroatiska ungdomarna är helt underbara! <3

Idag har vi varit till nån näraliggande stad som jag inte minns vad den hette och haft konsert på ett poolområde. Ganska chill dag, drog konserten och sen har vi spelat volleyboll, pratat med folk på området, simmat och bara tagit det lungt. Skönt.
Nu är vi tillbaka i zadarska och har just tryckt i oss megapizzor igen och har resten av kvällen ledig. Får se vad vi hittar på.

I´m off doing something fun.
2010-07-08 @ 20:39:48 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback