ABSTINENS

Fy vad jag saknar alla! Ni som träffar mig får ursäkta mig ifall jag är litet avlägsen och konstig att umgås med nu de första dagarna jag är hemma. Det är liksom bara litet mer krävande att umgås med "vanliga" människor och det tar ett tag att anpassa sig.

Svårast är nästan att vara utan mina vapendragare Lukke och Beni. Skeeter, Skippy and Bambi-that´s us! Förhoppningsvis får jag träffa dem redan nästa helg.

Har spenderat dagen med att sova och kvällen med att redigera bilder och kolla igenom det jag filmat. Ska väl ladda upp nåt så småningom.

Imorgon sticker jag till Närpes en sväng så om nån vill hitta på nåt är det bara att höra av sig. På lördag blir det Bergö med familjen och söndag Vasa igen.

2010-07-30 @ 00:57:12 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback