<3

Jag älskar teamlivet.


Gårdagen var väldans tung medan jag njutit av den här dagen för fullt. Det går upp och ner om alltid men jag njuter ändå av varenda sekund. Har inte riktigt hunnit datanörda mig så mycket men nu sitter jag i köket på zadarska och tar det lungt en stund medan resten härjar tillsammans med de kroatiska ungdomarna. Har haft chillkväll med pingis, tvspel, musik och en massa popcorn.

Imorgon blir det ledig dag, så tills dess kan jag utlova litet bilder. Min kamera är överfull så jag kan inte ens ta mer bilder nu.
2010-07-04 @ 22:32:51 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar de, la de häim :)

2010-07-05 @ 21:05:14
Postat av: no 1

hade du en puppsig dag?

2010-07-05 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback