I WANT TO TELL YOU HOW I MISS YOU BUT I´LL KEEP QUIET, TOMORROW I`LL BE FINE

Hittar ny favoritmusik. Maria Mena. Fantastiskt. Tack Lukke!
För övrigt har det varit en Shinedown och Breaking Benjamin-dag idag. Ibland är det det enda som fungerar för att jag ska hållas i balans.

Vad jag gjort idag? Städat och fixat, funderat på artiklar och försökt lösa världsproblemen. Samt legat på soffan och kollat på romantisk komedi gånger två. Ojdå. Inte alltför nyttigt :P

Men jag steg faktist upp klockan nio imorse! Av mig själv. Frivilligt. Iofs gjorde jag inget vettigt innan klockan ett men iallafall...

Imorgon leder vi lovsången på gudstjänsten, sen blir det nån sorts planeringsmöte.
Nästa helg tror jag bestämt att jag åker hem till Närpes. Efter det är nästa helt lediga helg (så långt jag hunnit planera nu) den 9-11 April.



Mitt hår luktar iallafall gott. Så det så.
2010-01-31 @ 02:35:03 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback