LET THE SONGS I SING BRING JOY TO YOU, LET THE NOTES I CHOOSE BE YOUR FAVOURITE TUNE

 

Jag har fram gitarren igen. Efter en lång paus. Jag har nog inte spelat på den många gånger under det senaste året. De enda gångerna den blivit använd är när nån av mina gitarrist-vänner varit på besök.

 

Men jag VILL spela. Jag har bara inte haft så mycket inspiration.

 

Men idag dök den upp. Eller, inatt. Lite fel tid på dygnet nog om jag inte vill att grannarna ska börja knacka i väggarna.

 

Kan dock konstatera att min stämmare är värdelös och att jag behöver ett nytt capo. Det gamla försvann i flytten. Inte flytten nu senast utan flytten innan det. Den mellan rådhusgatan och kyrkoesplanaden.

 

Jag behöver bara något riktigt trevligt att spela nu också.


2010-01-14 @ 23:46:33 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback