JESUS DU ÄR ALLT JAG BEHÖVER, MITT LIV HAR JAG I DIG

Blir alldeles lycklig av dom här fredagkvällarna. Jesus, musik och en massa underbara människor. Sådär så jag bara vill hoppa och skutta. Jag borde dock skaffa mig en kondition! Allt hoppande och skuttande på scen resulterar bara i en massa mikrofonflåsande istället för sång ;D

Dessutom fick jag spendera den senare delen av kvällen tillsammans med systrarna. Eller okej, jag satt och sjöng singstar för mig själv medan Evelina klippte Felicia.

Imorgon hem till Närpes (fick låna en bil så att jag kan ta hem Felicia imorgon istället för att åka hem med mami å papi ikväll. snällt.). Saknar mina tjejer, ska bli skönt att träffa dem.


Herre Du min Frälsare
Du ÄR min Gud
Du min tröst i sorg, mitt skydd, min borg
Du ÄR min Gud
Du min styrka, kraft, mitt hopp, mitt allt
Du ÄR min Gud
Herre jag lever nu, helt fullt igenom Dig

När jag är hos Dig är jag hel
då LEVER jag
inser jag
att bara i Dig är jag fri
jag lever nu, i Dig Gud

Bara i Dig Gud, vet jag vem jag är
2010-01-23 @ 01:54:25 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja väit!!!=DSee you tonight honey!

2010-01-23 @ 09:46:14
URL: http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej, tack för låttexten! Sjöng den i onsdags på ett möte, å så plötsligt fick ja den på hjärnan å hitta int texten nånstans...Men så googla ja å hitta hit ti din blogg! :D Så tack! :D

2011-02-04 @ 17:30:15
URL: http://love2much.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback