I MUST CONFESS THAT IT´S TRUE, I´M NOTHING WITHOUT YOU

Bullen goes crazy. Och nej, mina tavlor ska inte hänga sådär... PAAAPPPAAA, kom hit med borrmaskinen!


Wohoo! Jag vaknade 11.20 idag! Innan klockan 12 alltså. Ganska duktigt.
Men det var iofs bara för att Evelina ringde och väckte mig. Det verkar som att det är det enda som fungerar.

Jag ska ta mig till skolan alldeles strax och ta mig an statistiken och SPSS. Suck och pust. Jag fasar för hela grejen. Inlämning på torsdag och tent på fredag.
Nåja, det händer en hel del kul denhär veckan också som uppväger all jobbig statistik. Övning med ny bänduppsättning, Nicke hit på fredag, praiseparty på ungdomsmötet, fest på lördag, jei jei jei.

Lyssnar på en salig blandning av needtobreathe och shawn mcdonald.

trallalalalaaa.
2010-01-12 @ 13:56:28 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback