HOW TO EXPLAIN SO PRISTINE THE PAIN, KINDNESS MADE THE CUT SO CLEAN

God morgon.

Kunde omöjligt sova inatt så där efter fem nångång steg jag upp. Tog ut en sång tills nästa bandövning.
Nu måste jag bara hitta en passlig tonart också... Det är det eviga problemet när man är alt, typ ALLA låtar går så högt så man måste sänka dem för att man ska kunna sjunga melodistämman.

Nåja, gick iallafall tillbaka och sova sextiden. Steg upp för inte alltför länge sen. Knasigt värre.

Ray LaMontagne är för övrigt ett geni.

Dagens planer:
-försöka komma mig för att ta tag i metodiken
-umgås litet mera med min gitarr
-bandövning

Ibland skrattar jag åt mig själv och mitt lilla knasiga liv. Sådär på ett bra sätt.
2010-01-19 @ 12:05:21 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback