DO WHAT YOU DO SO WELL, GET ME OUT OF THIS MESS UPON TO MY FEET


Mitt humör for åt skogen tack vare mina misslyckade studieförsök. Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv.

Det känns som om klockan skulle vara fem och inte halv elva.

Blääää.
Jag behöver sällskap. Trevligt sällskap. Oansträngt sällskap.

Jag kanske borde gå och sova.

(Men för övrigt var det en trevlig dag; "ungdomar&politik"-kursen verkar vara riktit intressant och jag börjar ha resten av mina studier för vårterminen planerade och inprickade. Plus att "socialpolitiska fördelningsprocesser" blev inhiberad och vi fick möjlighet att välja "familjepolitik" istället, vilket jag tycker låter väldigt mycket inressantare!)
2010-01-13 @ 21:38:45 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: emppu

Jag tycker du ska kom hit hjärtat mitt! Så kan vi bara chilla och mysa och prata och skratta du och jag <3 kram från fåret.

2010-01-14 @ 10:53:08
Postat av: fåret igen

.. och ta å tänk en stund på den dagen då vi var i sjönöd, så känns det genast lite bättre. Jag menar, vi klara ju de så du kan klara de här!!! :) jag hejar på dig.

2010-01-14 @ 10:55:03
Postat av: Julia

gulle! de sku ja jättegärna göra! Vi sku måst jämföra lite helger å sådär så sku vi kunna pricka in nånting så småningom! :) Men du kommer väl kanske hit nästa helg när vi har utskottsmöte!? <3

2010-01-14 @ 21:29:54
URL: http://ulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback