AND IF WE JUST KEEP CUTTING ALL THE CHAINS FROM OUR HEARTS WE´LL LOSE CONTROL

Haha, mitt liv är som en bergodalbana just nu.
Har ett minne av att jag inatt skrev nånting om min frustration över att jag aldrig kommer nånstans eller nånting ditåt. Igår var en sämre dag. Idag är en bättre. För som sanningen ska fram är jag involverad i sjukt många sjukt intressanta program. Jag sitter på olika planeringsmöten mer än dubbelt så ofta som jag är i skolan, och jag gillar det starkt. Jag lär mig nya saker, för större ansvar och det känns som att jag växer så det bara knakar.

Men som sagt, livet är en bergodalbana. Ena dagen är jag så lycklig så jag nästan studsar på stället, nästa sitter jag bara och gråter. Men egentligen njuter jag av det. För det är mycket roligare att känna nånting-positivt eller negativt-än att bara vara neutral.

Idag har min dag bestått av SC-planeringsmöte, chill och lunchfixande hos och med Jullan, EC-planeringsmöte samt en genombra bandövning! Jag är verkligen välsignad med underbara människor att jobba tillsammans med! <3

Nu har jag fixat middag/kvällsmat/nattmat och ska se några avsnitt Veronica Mars innan jag kryper under täcket.

Fridens liljor!
2010-01-28 @ 22:23:01 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lukke

like

2010-01-29 @ 00:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback