YOUR LOVE IS A SYMPHONY, ALL AROUND ME, RUNNING THROUGH ME

en del av alla böcker som väntar på att läsas


Oj hjälp vad trött jag blev plötsligt. Dagen har bestått av bandövning, gudstjänst (där vi spelade) samt kinamat med Jacki, Jonas, Niclas och Amanda. Har varit borta sedan halv två och kom precis hem. Jag som skulle skriva uppsats idag, har deadline ikväll. Men, enda gångerna jag är effektiv är ju under press så det borde gå bra.

Ingen skola den inkommande veckan. Istället blir det bland annat att åka till Närpes och predika på ungdomsmöte (och kanske stanna hemma hos mami och papi nån dag), en intensivbandövning inför EC och ett bröllop i södra Finland. Plus att jag tänkt spendera en hel massa tid med mina böcker. Har massvis som väntar på att läsas. Plus att jag tänkte gå till biblioteket och leta upp Sökaren; första boken i serien som Legend of the seeker (tv-serien jag kollat de senaste dagarna och blivit helt förälskad i) är baserad på. Plus att jag är snål på att läsa om Sagan om Belgarion. Jag är en fantasynörd, så är det bara. Just nu är jag mitt inne i Robert Jordans The wheel of time.

Äh, nu måste jag börja på med uppsatsen innan läslusten tar över helt och jag sitter med näsan i någon bok.
2010-02-28 @ 19:28:10 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

parfymen har jag läst och den va grymt bra. äcklig men samtidigt så gripande att man kunde inte sluta läsa. så den rekommenderar ja starkt!

2010-03-01 @ 20:00:48
URL: http://irtskukka.wordpress.com
Postat av: Anonym

Sökaren är början på en supersuper bra bokserie. Som tyvärr kommer in till biblioteket alldeles för långsamt. Jag går alltid och väntar på nästa bok:)

2010-03-02 @ 07:46:35
URL: http://johannamy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback