I´M HOLDING ON, I´M HOLDING ON TO YOU

 

Har börjat kolla en ny serie. Ny för mig alltså.
The legend of the seeker. Verkar helt najs, min sorts genre. Sagor, legender, krigare och magi.
Kan meddela senare vad den får för betyg, har svårt att avgöra efter två avsnitt.

Jag köpte ju en ny telefon igår. En Nokia x3, röd och svart och fin. Jag är jättenöjd. Jag har inte behövt ladda den en enda gång sedan jag satte igång den! Känns ovant. (Min gamla telefon höll alltså laddningen max 6 timmar här på slutet. Nu är den definitivt pensionerad.)

 

Jag överlevde dagens runda av och an till Vöråstan trots allt. Fick skjuts med Evelina och Anders på ditvägen och skjuts hem med Benna. Vi har suttit och planerat EC. Om någon, som inte redan skrivit på listan, är intresserad att hjälpa till i kansliet under konferensen får ni jättegärna meddela mig. Sådär by the way.

 

Har lyssnat en massa på The Perishers de senaste två dagarna.

 

Och jag ber om ursäkt för mina nedstämda blogginlägg, men jag har en känsla av att jag kommer att fortsätta såhär tills det blir vår. Det händer varje år och  jag har fortfarande inte kommit på någon kur som hjälper helt.

 

Hittade det här meddelandet av min lillasyster på msn när jag kom hem: slut få nå fel, fö ti sist går du in i väggen å får nå mentalfel å de e ungefär samma sak som att dö å då böljal ja glååta... SÅ SLUT FÅ NÅ FEEL!

Det förgyllde min dag sådär smått.

 

Imorgon är det iallafall uppsats för hela slanten som gäller. Men det borde inte vara svårt, det är ingen lång grej. 6 sidor uppsats och 2x2 sidor kursdagbok.

 

Nu: en smörgås och ett till avsnitt Legend of a seeker. Sen sängen. Riktigt på riktigt.

2010-02-24 @ 21:20:56 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Mli

Lots and lots of chocolate:P synd bare man godisstrrejkar tå...

2010-02-24 @ 22:06:21
URL: http://miliimli.blogspot.com
Postat av: BIanca

Bara sex sidor uppsats :O Jag avundas inte :-) Men imponeras av din inställning!

2010-02-25 @ 21:39:19
URL: http://noack.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback