THERE IS A TIME TO BE STRONG, AND A TIME TO BE WEAK. THERE IS A TIME TO LISTEN, AND A TIME TO SPEAK.

Ronja är min stora idol efter min lillasyster. Imorse när jag traskade genom snöstormen på de oplogade trottarerna kände jag mig ganska Ronja-ig.


JAG STEG UPP KLOCKAN SJU I MORSE! -paus för applåder-

Har suttit på planeringsmöte, och bara annars suttit på kontoret och fjantat. Vill ni läsa om mig kan ni kolla här, detta var vad som producerades under den senare delen av morgonen.

Sen blev det frissatid hos Evelina. Dock endast klippning. Färgningen får sparas till nån gång nästa vecka när de har vatten i sin lägenhet igen. Oj vad jag är glad att jag sluppit från det där huset och allt renoverande.

Nåja, för att ta igen för förlorad morgonsömn sov jag just två timmar på soffan istället.

Nu borde jag ta tag i alla artiklar som har deadline på måndag.

För övrigt så blir det nog Närpes i helgen. Ska bli skönt.
2010-02-02 @ 17:56:20 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Feliciaa

Hehe :D Tror du faktist att de ska bli sköönt? :O

dumåst ju va barnvakt ti mig heela heelgen :D Mohahah:D

Du kommer int va ledi en enda stuund :D

2010-02-02 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback