YOU ARE DECIPHERING ME, FOR I AM A MYSTERY, I AM A LOCKED ROOM IN A TALL TOWER

Okej, jag är ingen proffsfotograf men det är kul. And yes, I have a thing for elevators...


Jodå. Om jag är seg annars är ja trippelseg nu. (Sorry, jag går automatiskt in i tyck-synd-om-mig-läge när jag är sjuk). Men jag kom mig iallafall ur lägenheten en sväng. Satt och kollade några OC-avsnitt hos Ev och Anders. Och hann fotografera en del på vägen dit. Jag vill också ha en systemkamera!

Och imorgon ska jag försöka aktivera mig.. Beror på hur jag mår när jag vaknar förståss men det finns en del som borde bli gjort...ergo, a list:

-hämta ut insulin från apoteket
-hämta böcker från Tritonia
-gå på en sista ultratrög föreläsning i kvalitativ metodik
-ta ett foto till Activate
-städa upp lägenheten som är ett enda kaos efter att jag haft både nattgäster och snuva
-påbörja både kursdagböcker och uppsats
-träna bort litet rastlöshet

Men nu ännu litet slöande med OC innan jag släpar mig i säng.
2010-02-14 @ 22:53:59 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

2010-02-16 @ 15:43:46
Postat av: Lukke

hmm tryckt enter i misstag..

fina bilder tänkt ja sejja:) gillar reflektionerna på marken.. o taxi skylten..

2010-02-16 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback